ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Inne Informacje

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie

Informacja ogłoszona dnia 2013-12-17 07:57:43 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator ds. Karty Zielonogórskiej Rodziny (3 etaty)
 
Kandydatom stawiamy następujące wymagania:
  • wyższe wykształcenie
  • min. 5-letni staż pracy
  • posiadanie prawa jazdy kat. B i doświadczenie w kierowaniu pojazdami
  • empatia i umiejętność współdziałania, silna motywacja wewnętrzna
  • mile widziane doświadczenie w kontaktach z placówkami zdrowia, instytucjami oświatowymi a także     znajomość założeń programu Karty Zielonogórskiej Rodziny
 
Od kandydatów oczekujemy złożenia wskazanych poniżej dokumentów:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. CV;
  3. list motywacyjny;
  4. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających kwalifikacje zawodowe;
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz posiadanie stażu pracy;
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)".

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. termin składania dokumentów: do 30.12.2013r.
  • sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście, w zamkniętej kopercie z opisem „Koordynator ds. Karty Zielonogórskiej Rodziny ”;
  • miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, ul. Długa 13, 65- 401 Zielona Góra, II piętro, pok. 304 (sekretariat);
Dodatkowe informacje:
  1. aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną poinformowani telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Bronisz-Bogacz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Bronisz-Bogacz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-17 07:52:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-17 07:57:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-17 07:57:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11028 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony