ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki otwartych konkursów ofert na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Protokół z dnia 02 stycznia 2012r. z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 02 stycznia 2012r.

z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.

Na podstawie Zarządzenia Nr 15/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r. ustalono następujący skład komisji:

Barbara Daszuta - kierownik działu pomocy środowiskowej
Beata Dębowska – za-ca kierownika działu pomocy środowiskowej
Tomasz Saczuk – za-ca kierownika działu administracyjno-gospodarczego

W dniu 7 grudnia 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2012r. nw. zadań z zakresu pomocy społecznej:

Lp. Zadanie Kwota dotacji
1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków 581.465,50zł
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie 203.500,00zł
3. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy 52.500,00zł
4. Pomoc rzeczowa - wydawanie odzieży, żywności 15.420,00zł
5. Centrum Wolontariatu 47.300,00zł

W budżecie miasta na rok 2012r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację zadań wymienionych w punktach: 1,4, 5 zaplanowano kwotę 644.185,50zł.
W rozdziale 85220 na realizację zadania wymienionego w punkcie 2 zaplanowano kwotę 203.500,00zł.
W rozdziale 85205 na realizację zadania pomocy społecznej wymienionego w punkcie 3 zaplanowano kwotę 52.500,00zł.

Ad. 1
Wydawanie gorących posiłków. Wysokość dotacji 581.465,50zł.
Wpłynęły 2 oferty:

1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
Codzienny ciepły posiłek (zupa + wkładka mięsna + chleb)

wnioskowana kwota dotacji 385.000,00zł
środki finansowe własne 43.700,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 428.700,00zł
propozycja dotacji 369.470,50zł

Przyjęta kalkulacja:
stawka żywieniowa: 1,74 zł
koszty przygotowania 1 posiłku: 2,04zł.
Dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek: 265 osób x 3,78zł x 365 dni = 365.620,50zł.
Dla osób, które same płacą stawkę żywieniową „wsad do kotła”: 5 osób x 2,04zł x 365 dni = 3.723zł
Łącznie dla 270 osób: 369.343,00zł.
Dodatkowo kwotę 127,00zł przeznacza się na opłacenie posiłków dla osób, które zgłoszą się w ramach interwencji - stołówka znajduje się w pobliżu Noclegowni dla Bezdomnych Osób.

2. Polski Komitet Pomocy Społecznej:
Posiłki dwudaniowe wydawane przez 252 dni roboczych w roku i prowiant dla osób skierowanych na bezpłatne posiłki w dni świąteczne, które przypadają w tygodniu oraz pobyt osób żywionych w klubie „Wrzos”

wnioskowana kwota dotacji 221.996,50zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 57.918,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 0,00zł
propozycja dotacji 211.995,00zł

Przyjęta kalkulacja:
stawka żywieniowa: 4,00zł
koszty przygotowania 1 posiłku: 5,25zł.
Dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek: 70 osób x 9.25zł x 252 dni = 163.170zł.
Prowiant dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek w dni świąteczne, które przypadają w tygodniu 70 osób x 4zł x9 dni = 2.520zł
Dla osób, które same płacą stawkę żywieniową „wsad do kotła”: 35 osób x 5,25zł x 252 dni = 46.305zł
Łącznie dla 105 osób: 211.995zł.

Ad. 2
Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie. Wysokość dotacji 203.500,00zł.
Wpłynęła 1 oferta:

Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka:
Prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. Piaskowej 9e w Zielonej Górze.

wnioskowana kwota dotacji 203.500,00zł
środki finansowe własne 40.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 243.500,00zł
propozycja dotacji 203.500,00zł

Dotację przeznacza się na pokrycie wynagrodzeń osobowych i kosztów eksploatacji.

Ad. 3
Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności). Wysokość dotacji 15.420,00zł.
Wpłynęły 3 oferty:

1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
prowadzenie Magazynu Pomocy Żywnościowej w Zielonej Górze ul. Dworcowa 21 (wydawanie odzieży, żywności, mebli, sprzętu gospodarstwa domowego).

wnioskowana kwota dotacji 14.600,00zł
środki finansowe własne 19.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 33.600,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł

Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych prowadzonego zadania.

2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
prowadzenie Punktu Charytatywnego przy ul. Dworcowa 2 (wydawanie odzieży i żywności )

wnioskowana kwota dotacji 6.250,00zł
środki finansowe własne 140,00zł
środki finansowe z innych źródeł 157.000,00zł
wkład osobowy 2.280,00zł
całkowity koszt zadania 165.670,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł

Dotację przeznacza się na sfinansowanie kosztów rzeczowych.

3. Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
Prowadzenie punktu nieodpłatnego wydawania żywności, odzieży, sprzętu AGD, RTV, mebli ul. Staszica 11-13

wnioskowana kwota dotacji 15.080,00zł
środki finansowe własne 2.130,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 24.000,00zł
całkowity koszt zadania 41.210,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł

Dotację przeznacza się na dofinansowanie do transportu oraz utrzymania punktu dystrybucji żywności i odzieży.

Ad. 5
Centrum Wolontariatu. Wysokość dotacji 47.300,00zł.
Zadanie wynikające ze Strategii Integracji i Polityki Społecznej Miasta Zielona Góra, przyjętej przez Radę Miasta –uchwałą Nr XXIII/208/04 z dnia 30 marca 2004 r.
Wpłynęły 2 oferty:

1. Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej
prowadzenie Centrum Wolontariatu przy ul. Bema 32-34, szkolenie wolontariuszy, współpraca z placówkami pomocy społecznej i oświatowymi w zakresie pracy wolontariuszy

wnioskowana kwota dotacji 47.300,00zł
środki finansowe własne 31.300,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 3.120,00zł
całkowity koszt zadania 81.120,00zł
propozycja dotacji 47.300,00zł

Dotację przeznacza się na pokrycie kosztów osobowych oraz kosztów eksploatacyjnych.

2. Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
stworzenie Centrum Wolontariatu w celu szkolenia wolontariuszy, we współpracy ze szkołami, świetlicami socjoterapeutycznymi, organizacjami pozarządowymi

wnioskowana kwota dotacji 37.800,00zł
środki finansowe własne 6.710,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 10.800,00zł
całkowity koszt zadania 55.310,00zł
propozycja dotacji 0,00zł

Nie przyznano dotacji.
W Zielonej Górze istnieje Centrum Wolontariatu, wykonujące zadania obejmujące zakres wskazany w ofercie „Fundacji „Klub Otwartych Drzwi”.
W ocenie komisji przyznanie dotacji na częściowe pokrycie kosztów realizacji zadania, nie pozwoliłoby na stworzenie nowego Centrum Wolontariatu.

Ad. 6
Działania korekcyjno – edukacyjne wobec sprawców przemocy. Wysokość dotacji 52.500,00zł
Wpłynęła 1 oferta:
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka

wnioskowana kwota dotacji 52.500,00zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 1.500,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 54.000,00zł
propozycja dotacji 52.500,00zł

Dotację przeznacza się na poradnictwo specjalistyczne i edukację pedagogiczną sprawców przemocy.

Komisja stwierdza, że o przyznanie dotacji na wymienione zadania wystąpiły 4 podmioty.
Wszyscy oferenci spełniają kryteria określone w ogłoszeniu z dnia 07.12.2011r.
Pełną dotacją przyznano na realizację nw. zadań:
1. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie - Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka.
2. Działania korekcyjno-edukacyjnych wobec sprawców przemocy - Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka.
3. Centrum Wolontariatu - Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej.
Na pozostałe zadania kwota dotacji jest niewystarczająca, zatem dotacja pokrywa wyłącznie część wnioskowanego przez podmioty zapotrzebowania.
Dotacja nie została przyznana Fundacji „ Klub Otwartych Drzwi” na stworzenie Centrum Wolontariatu. W Zielonej Górze istnieje Centrum Wolontariatu, wykonujące zadania obejmujące zakres wskazany w ofercie „Fundacji „Klub Otwartych Drzwi”. Działające Centrum Wolontariatu zabezpiecza potrzeby mieszkańców Zielonej Góry.
W ocenie komisji przyznanie dotacji na częściowe pokrycie kosztów realizacji zadania, nie pozwoliłoby na stworzenie nowego Centrum Wolontariatu. Szkolenie wolontariuszy może odbywać się w istniejącym Centrum.

Na tym protokół zakończono i podpisano.

Barbara Daszuta ………………………………………………


Beata Dębowska ……………………………………………….


Tomasz Saczuk ……………………………………………….



Sporządziła: Barbara Daszuta

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Daszuta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Daszuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-04 11:14:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-04 11:14:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-04 14:13:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17157 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół z dnia 30 grudnia 2012r. z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej od 2012 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 30 grudnia 2012r.
 
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej od 2012 r.
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 14/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej dotyczących „Zapewnienia opieki
i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego”
ustalono następujący skład komisji:
 
Marzena Radaczyńska
Inspektor Działu Opiekuńczo – Wychowawczego– Przewodniczaca Zespołu
Wioletta Raczyńska
 
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
Agniszka Skałecka
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
Katrzyna Zierek
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz – członek Komisji
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Marzena Radaczyńska
Inspektor Działu Opiekuńczo – Wychowawczego– Przewodniczaca Zespołu
Wioletta Raczyńska
 
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
Agniszka Skałecka
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
Katrzyna Zierek
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz – członek Komisji
 
W dniu 7 grudnia 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację od 2012 roku zadań
z zakresu pomocy społecznej w zakresie zapewnienia opieki i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego.
Zadanie obejmuje zapewnienie opieki w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego dzieciom:
- dotychczas przebywającym w rodzinie zastępczej lub placówce opiekuńczo - wychowawczej, dla których sąd zmienił postanowienie sądowe w zakresie formy zabezpieczenia
- przebywającym w rodzinie biologicznej oczekującym na umieszczenie w placówce opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego zgodnie z wydanym postanowieniem sądowym
 
W wyznaczonym w ogłoszeniu konkursu terminie wpłynęła 1 oferta:
1. Organizaca pozarządowa – Fundacja Im. Janusza Korczaka w Marwicach
na opiekę nad dziećmi w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego w okresie od 01 stycznia 2012r. do dnia pobytu dziecka w placówce rodzinnej.
 
Na realizację zadania przeznacza się w roku 2012 dotację wysokości 2.500 zł miesięcznie na zapewnienie opieki dla jednego dziecka.
W kolejnych latach wysokość dotacji na realizację zadania będzie określana po analizie kosztów i wymaga akceptacji stron umowy.
 
Postanowiono o przyjęciu złożonej oferty.
 
 
Na tym protokół zakończono i podpisano.
 
Podpisy:
 
Marzena Radaczyńska
 
.....................................................................
Wioletta Raczyńska
 
 
.....................................................................
Agniszka Skałecka
 
.....................................................................
Katrzyna Zierek
 
.....................................................................
 
 
 
 
Sporządziła: Marzena Radaczyńska
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marzena Radaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Radaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-30 12:39:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-30 12:39:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-30 12:39:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 20 grudnia 2011r.
 
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2011r.
 
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 13/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 19 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2011r. - pomoc żywnościowa poprzez przygotowanie paczek z żywnością świątecznąustalono następujący skład komisji:
 

Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Tomasz Saczuk
 
Katarzyna Zierek
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno- Gospodarczego – członek Komisji
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji – członek Komisji

 
W posiedzeniu udział wzięli:
 

Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Tomasz Saczuk
 
Katarzyna Zierek
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego – członek Komisji
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji – członek Komisji
 
 

W dniu 18 listopada 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2011r.zadania:
Pomoc żywnościowa poprzez przygotowanie paczek z żywnością świąteczną dla osób posiadających aktualną decyzję na obiady w stołówce Caritas lub Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej.
 
Wysokość dotacji na dofinansowanie realizacji powyższego zadania wynosi 21.664zł.
Dotacja na realizację zadania została pozyskana ze zwrotu niewykorzystanych środków ujętych w budżecie miasta na rok 2011r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację pomocy w formie gorącego posiłku przez nw. podmioty:
  1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
  2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
w łącznej wysokości 21.664zł.
 
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs wpłynęły 2 oferty:
 
  1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
Przygotowanie paczek świątecznych dla 300 osób korzystających z posiłków.
 
  • wnioskowana kwota dotacji: 17 664,40zł
  • środki własne: 35,60zł
  • środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
  • całkowity koszt realizacji zadania: 17 700,00zł
  • propozycja dotacji: 17 664,00zł
 
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej:
Przygotowanie paczek świątecznych dla 107 osób korzystających z posiłków.
 
  • wnioskowana kwota dotacji: 4 051,00zł
  • środki własne: 0,00zł
  • środki finansowe z innych źródeł 1 070,00zł
  • całkowity koszt realizacji zadania: 5 121,00zł
  • propozycja dotacji: 4 000,00zł
 
Ogółem wpłynęły 2 oferty na kwotę 22 785,40zł.
 
Po rozpatrzeniu złożonych ofert - kwotę w wysokości 21.664zł podzielono następująco:
 
  1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej 17 613,00zł
  2. Polski Komitet Pomocy Społecznej 4 051,00zł
 
Na tym protokół zakończono i podpisano.
 
 
 
Podpisy:
 
Barbara Daszuta ………………………………………………
 
Henryk Boratyński ……………………………………………….
 
Tomasz Saczuk ……………………………………………….
 
Katarzyna Zierek ……………………………………………….

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Daszuta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Daszuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-20 14:43:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-20 14:43:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-21 10:59:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15030 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 22.04. 2011r.
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej dotyczących: opieki pozaszkolnej nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego w okresie od maja do grudnia 2011 r. na kwotę 265.420 zł.
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 7/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze z dnia 19 kwietnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej od maja do grudnia 2011 r. ustalono następujący skład komisji:
 
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Tomasz Saczuk
 
Katarzyna Zierek
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno- Gospodarczego
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
Bogusław Pabierowski                  
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek komisji
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Tomasz Saczuk
 
Katarzyna Zierek
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
Bogusław Pabierowski                  
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek komisji
 
 
 
 
 
 
W dniu 17 marca 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w zakresie opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego w okresie od maja do grudnia 2011 r. na kwotę 265.420 zł.
W budżecie miasta na okres od maja do grudnia 2011r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację powyższego zadania zaplanowano kwotę 265.420 zł.
 Zadanie obejmuje: zapewnienie dzieciom głównie ze środowisk zagrożonych patologią warunków do odrabiania lekcji, pomocy w nauce, organizację czasu wolnego, a także zapewnienie jednego posiłku w formie podwieczorku.
Dotacja pokrywa częściowo koszty rzeczowe, osobowe i doposażenie.
W wyznaczonym w ogłoszeniu konkursu terminie wpłynęło 9 ofert:
1.Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej na prowadzenie 13 placówek dla ok.300 dzieci:
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Świetlica Marzeń” ul. Chrobrego 8
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Świetliki” os. Kaszubskie 7.
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Aniołkolatki” ul. Kilińskiego 5.
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
„Zielony Dom” ul. Bema 34-32.
  1. Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
„Słoneczko z uśmiechem” przy Świetlicy „Zielony Dom” ul. Bema 34-32
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Niezapominajki” ul. Kościelna 9.
  1. Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
„Smerfiki” przy Świetlicy „Niezapominajki” ul. Kościelna 7 – oddział dla dzieci w wieku 3-5 lat.
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Tęczowa Przystań” ul. Aliny 17.
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
  „Przyjazne Duszki” ul. Bułgarska 30.
  1. Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
 „Iskierki” przy Świetlicy „Przyjazne Duszki” ul. Bułgarska 30,
  1. Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Niebiańskie Aniołki” ul. Kąpielowa 7.
  1. Świetlica, klub dla młodzieży Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
     „Alternatywa Młodych” os. Kaszubskie 7.
  1. Świetlica, klub dla młodzieży Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
 „Alter Ego” ul. Kościelna 6.
 
  • wnioskowana kwota dotacji:                           195.780zł
  • środki własne:                                                              8.000zł
  • całkowity koszt zadania                                   203.780zł
  • propozycja dotacji:                                        164.307zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
 
2. Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży
na prowadzenie placówki przy Pl. Matejki 2a, dla 25 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                          23.200zł
  • środki własne:                                                                 5.372,50zł
  • inne źródła                                                           2.500zł
  • wkład osobowy                                                    2.400zł
  • całkowity koszt zadania                                    33.472,50zł
  • propozycja dotacji:                                          12.639zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie do kosztów utrzymania pomieszczenia, dożywiania dzieci oraz częściowe pokrycie kosztów osobowych.
 
3. Polski Komitet Pomocy Społecznej
na prowadzenie placówki przy ul. Moniuszki 35 dla 24 dzieci.
  • wnioskowana kwota dotacji:                         19.532,80zł
  • środki własne:                                                             2.160 zł
  • inne źródła:                                                     21.900zł
  • wkład osobowy:                                                4.480zł
  • całkowity koszt:                                             48.072,80zł
  • propozycja dotacji                                        12.639zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych, dożywiania dzieci oraz kosztów utrzymania pomieszczeń, zakup materiałów.
 
4. Stowarzyszenie Penitencjarne „Patronat” Oddział w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki dla dzieci skazanych przy ul. Sikorskiego 26 dla 25 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                           23.060zł
  • środki własne:                                                               2.000zł
  • inne źródła:                                                      14.005zł
  • wkład osobowy                                                  2.470zł
  • całkowity koszt zadania:                                 41.535zł
  • propozycja dotacji:                                        12.639zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci, częściowe dofinansowanie kosztów osobowych oraz opłaty związane z eksploatacją lokalu.
 
5. Polski Czerwony Krzyż
na prowadzenie placówki przy ul. Francuska 25a dla 20 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                         19.600zł
  • środki własne:                                                            14.480zł
  • całkowity koszt zadania                                 34.080zł
  • propozycja dotacji:                                      12.639zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
6. Stowarzyszenie „Brat Albert Chmielowski”
na prowadzenie placówki przy ul. Spawaczy 3 dla 16-18 dzieci.
  • wnioskowana kwota dotacji                              17.200zł
  • środki własne                                                      5.000zł
  • inne źródła                                                        20.916zł
  • wkład osobowy                                                   6.400zł
  • całkowity koszt zadania                                   49.516zł
  • propozycja dotacji                                          12.639zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci oraz częściowe dofinansowanie do kosztów osobowych, środki czystości.
             
7. Ośrodek Integracji Społecznej w Zielonej Górze
na prowadzenie dziennego ośrodka wsparcia dla dzieci w Zielonej Górze przy ul. Prostej 47 dla 20 dzieci
 
  • wnioskowana kwota dotacji                              18.400zł
  • inne źródła                                                          8.700zł
  • wkład osobowy                                                   1.400zł
  • koszt całkowity zadania                                    28.500zł
  • propozycja dotacji                                           12.639zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
8. Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka:
 
na prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci rodzin niewydolnych wychowawczo i zagrożonych marginalizacją społeczną w Zielonej Górze ul. Kołłątaja 12 dla 20 dzieci
 
  • wnioskowana kwota dotacji:                                22.300zł
  • środki własne, inne źródła                                    4 .480zł
  • całkowity koszt zadania                                        26.780zł
  • propozycja dotacji:                                             12.639zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
9. Stowarzyszenie Pracownia „ Damy Radę ” ;
na prowadzenie w Ośrodku Socjoterapeutycznym Gniazdo popołudniowych zajęć świetlicowych dla 20 dzieci pochodzących z rodzin zaniedbanych, z problemami społecznymi, wywołanymi m.in. przez niewydolność wychowawczą rodziców, alkoholizm, narkomanię, wulgaryzację, prostytucję, długotrwałą marginalizację, bezrobocie, brak środków materialnych, choroby przewlekłe, niepełna strukturę rodziny, itp.
 
  • wnioskowana kwota dotacji:                                21.700zł
  • środki własne                                                         4.560zł
  • wkład osobowy                                                         200zł
  • całkowity koszt zadania                                        26.780zł
  • propozycja dotacji:                                             12.640zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
 
 Komisja stwierdza, że środki, jakie przeznaczono na realizację zadania „Opieka pozaszkolna nad dziećmi” w okresie od kwietnia do grudnia 2011r. w kwocie 265.420 zł są niewystarczające. O dotację wystąpiło 21 placówek (jedna więcej niż w okresie od stycznia do kwietnia 2011r.), wnioskując łącznie o kwotę 360.772zł. Oznacza to, że w stosunku do posiadanych środków występują braki na kwotę 95.352,80zł.
Po dokonaniu analizy złożonych ofert przyjęto, że w okresie ogłoszonym na realizację zadania Stowarzyszenie Pracownia Damy Radę otrzyma 12.640zł, pozostałe placówki otrzymają kwotę po 12.639zł.
Środki, jakie zostały przeznaczone na realizację zadania nie zapewniają w wystarczającym stopniu wynagrodzeń kierownika – wychowawcy, dożywiania dzieci i opłat związanych z utrzymaniem infrastruktury placówek. Ograniczają także rozwinięcie form wspierania dzieci i ich rodzin. Sytuacja taka rodzi zagrożenie dla prawidłowego funkcjonowania placówek, skutkuje odchodzeniem doświadczonej kadry (wyszkolonej ze środków miejskich) co jest zjawiskiem wyjątkowo niekorzystnym.
         
 
Sporządziła: Barbara Daszuta

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Daszuta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Daszuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-29 12:03:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-29 12:04:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-29 12:04:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
15119 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 22 marca 2011r.
 
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej od 2011 r.
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 6/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 18 marca 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej dotyczących „Zapewnienia opieki
i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego”
ustalono następujący skład komisji:
 
Magdalena Witkowska
Kierownik Działu Opiekuńczo - Wychowawczego MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Tomasz Saczuk
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej – członek Komisji
Marzena Radaczyńska
Inspektor Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
Aneta Derlatka
Pracownik socjalny Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Magdalena Witkowska
Kierownik Działu Opiekuńczo - Wychowawczego MOPS – Przewodnicząca Komisji
Henryk Boratyński
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Marzena Radaczyńska
Inspektor Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
Aneta Derlatka
Pracownik socjalny Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
 
W dniu 15 luty 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację od 2011 roku zadań
z zakresu pomocy społecznej w zakresie zapewnienia opieki i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego.
Zadanie obejmuje zapewnienie opieki w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego dzieciom:
- dotychczas przebywającym w rodzinie zastępczej lub placówce opiekuńczo - wychowawczej, dla których sąd zmienił postanowienie sądowe w zakresie formy zabezpieczenia
- przebywającym w rodzinie biologicznej oczekującym na umieszczenie w placówce opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego zgodnie z wydanym postanowieniem sądowym
 
W wyznaczonym w ogłoszeniu konkursu terminie wpłynęła 1 oferta:
1. Organizaca pozarządowa – Fundacja Im. Janusza Korczaka w Marwicach
na opiekę nad dziećmi w placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego w okresie od 01 marca 2011 roku do dnia pobytu dziecka w placówce rodzinnej.
 
Na realizację zadania przeznacza się w roku 2011 dotację wysokości 2.500 zł miesięcznie na zapewnienie opieki dla jednego dziecka.
W kolejnych latach wysokość dotacji na realizację zadania będzie określana po analizie kosztów i wymaga akceptacji stron umowy.
 
Postanowiono o przyjęciu złożonej oferty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mieczysław Jerulank
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mieczysław Jerulank
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-25 10:26:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-25 10:26:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-25 10:26:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w okresie od stycznia do kwietnia 2011 r. w przedmiocie: opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 05 stycznia 2011r.
 
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej w 2011 r.
 
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 1/2010 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze z dnia 03 stycznia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2011 r. ustalono następujący skład komisji:
 
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Bogusław Pabierowski
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
Henryk Boratyński
 
Katarzyna Zierek
 
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
Tomasz Saczuk
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
 
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Barbara Daszuta
 
Bogusław Pabierowski
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
Katarzyna Zierek
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
 
 
 
W dniu 1 grudnia 2010r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2011r zadań z zakresu pomocy społecznej w zakresie opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego w okresie od stycznia do kwietnia 2011 r. na kwotę 132.710 zł.
W budżecie miasta na rok 2011r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację powyższego zadania zaplanowano kwotę 132.710 zł.
 Zadanie obejmuje: zapewnienie dzieciom głównie ze środowisk zagrożonych patologią warunków do odrabiania lekcji, pomoc w nauce, organizację czasu wolnego, zapewnienie jednego posiłku)
Dotacja nie obejmuje wynagrodzeń specjalistów (socjoterapeutów, psychologów, pedagogów).
W wyznaczonym w ogłoszeniu konkursu terminie wpłynęło 7 ofert:
1.Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej na prowadzenie 13 placówek dla 290 dzieci:
1)  „Świetlica Marzeń” ul. Chrobrego 8,
2)  „Świetliki” os. Kaszubskie 7,
3)  „Iskierki” ul. Obywatelska 1 „Iskierki”,
4)  „Aniołki” ul. Kilińskiego 5,
5)  „Zielony Dom” ul. Bema 34-32,
6)  „Niezapominajki” ul. Kościelna 9,
7)  „Tęczowa Przystań” ul. Aliny 17,
8)  „Przyjazne Duszki” ul. Bułgarska 30,
9)  „Niebiańskie Aniołki” ul. Kąpielowa 7,
10) „Alternatywa Młodych” os. Kaszubskie 7 – świetlica dla młodzieży,
11) „Alter Ego” ul. Kościelna 6 – świetlica dla młodzieży,
12) „Zielony Dom” ul. Bema 34-32 - oddział dla dzieci w wieku 3-5 lat,
13) „Niezapominajki” ul. Kościelna 7 – oddział dla dzieci w wieku 3-5 lat.
 
  • wnioskowana kwota dotacji:                    105.235zł
  • środki własne:                                                         25.929zł
  • całkowity koszt zadania                            131.155zł
  • propozycja dotacji:                               86.261,50zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
 
2. Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży
na prowadzenie placówki przy Pl. Matejki 2a, dla 20 – 30 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                      10.000zł
  • środki własne:                                                            800zł inne źródła 2.300zł
  • całkowity koszt zadania                              13.100zł
  • propozycja dotacji:                                 6.635,50zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie do kosztów utrzymania pomieszczenia, dożywiania dzieci oraz częściowe pokrycie kosztów osobowych.
 
3. Polski Komitet Pomocy Społecznej
na prowadzenie placówki przy ul. Moniuszki 35 dla 23 dzieci.
  • wnioskowana kwota dotacji:                        7.335zł
  • środki własne:                                                       10.195 zł
  • całkowity koszt:                                        17.530 zł
  • propozycja dotacji                                 6.635,50zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych, dożywiania dzieci oraz kosztów utrzymania pomieszczeń.
 
4. Stowarzyszenie Penitencjarne „Patronat” Oddział w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki dla dzieci skazanych przy ul. Sikorskiego 26 dla 20 – 25 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                      19.010zł
  • środki własne:                                                         1.480zł inne źródła 4.230zł
  • całkowity koszt zadania:                           24.720zł
  • propozycja dotacji:                               6.635,50zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci, częściowe dofinansowanie kosztów osobowych oraz opłaty związane z eksploatacją lokalu.
 
5. Polski Czerwony Krzyż
na prowadzenie placówki przy ul. Francuska 25a dla 24 dzieci
  • wnioskowana kwota dotacji:                     7.953,33zł
  • środki własne:                                                        8.500zł
  • całkowity koszt zadania                           17,040zł
  • propozycja dotacji:                             6.635,50zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
6. Katolickie Stowarzyszenie Civitas Chrystiana w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki przy ul. Spawaczy 3 dla 20 dzieci.
  • wnioskowana kwota dotacji                      8.666zł
  • środki własne                                            1.000zł inne źródła 17.465zł
  • całkowity koszt zadania                         27.131zł
  • propozycja dotacji                              6.635,50zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci oraz częściowe dofinansowanie do kosztów osobowych.
             
7. Ośrodek Integracji Społecznej w Zielonej Górze
na prowadzenie dziennego ośrodka wsparcia dla dzieci w Zielonej Górze przy ul. Prostej 47 dla 20 dzieci
 
  • wnioskowana kwota dotacji                   19.216,52zł
  • koszt całkowity zadania                         21.416,52zł
  • udział własny                                           2.200zł
  • propozycja dotacji                                 6.635,50zł
 
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
8. Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka:
 
na prowadzenie zajęć profilaktyczno-wychowawczych dla dzieci rodzin niewydolnych wychowawczo i zagrożonych marginalizacją społeczną w Zielonej Górze ul. Kołłątaja 12 dla 20 dzieci
 
  • wnioskowana kwota dotacji:                       15.100zł
  • środki własne                                                 3.400zł
  • całkowity koszt zadania                               18.500zł
  • propozycja dotacji:                                 6.635,50zł
 
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
 
           Komisja stwierdza, że brak wystarczających środków spowodował konieczność ogłoszenia konkursu wyłącznie na cztery miesiące tj., od 1 stycznia do 30 kwietnia 2011r.    Środki przeznaczone na realizację zadania „Opieka pozaszkolna nad dziećmi” są niewystarczające. O dotację wystąpiło 20 placówek, wnioskując łącznie o kwotę 192.515,85zł. Oznacza to, że w stosunku do potrzeb występują braki na kwotę 59.805,85zł. Przyjęto, że każda z placówek otrzyma kwotę 6.635,50zł na okres ogłoszony na realizację zadania, co daje miesięcznie 1.658,875zł. W stosunku do 2010 roku nie zwiększyła się kwota dotacji.
Środki, jakie zostały przeznaczone na realizację zadania nie zapewniają wynagrodzeń kierownika – wychowawcy, dożywiania dzieci i opłat związanych z utrzymaniem infrastruktury placówek. Nie pozwalają także na rozwinięcie formy wspierania dzieci i ich rodzin. Sytuacja taka rodzi zagrożenie dla prawidłowego funkcjonowania placówek, skutkuje odchodzeniem doświadczonej kadry (wyszkolonej ze środków miejskich) co jest zjawiskiem wyjątkowo niekorzystnym.
          W celu zapewnienia możliwości pracy profilaktyczno-wychowawczej zapobiegającej marginalizacji dzieci i młodzieży konieczne jest pozyskanie środków na prowadzenie placówek od maja do grudnia 2011r.
 
Na tym protokół zakończono i podpisano.
 
Podpisy:
Barbara Daszuta                  ………………………………………………
 
Bogusław Pabierowki         ………………………………………………
 
Katarzyna Zierek                ……………………………………………….
 
 
 
Sporządziła: Barbara Daszuta

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Daszuta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Daszuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-12 14:33:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-12 14:33:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-14 08:47:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11784 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w 2011 r. w przedmiocie: 1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków, kwota dotacji 2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie, kwota dotacji 3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności), kwota dotacji 4. Centrum Wolontariatu, kwota dotacji 5. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 5 stycznia 2011r.
 
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2011r.
 
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 1/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 3 stycznia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2010r. ustalono następujący skład komisji:
 
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Bogusław Pabierowki
                 
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
Henryk Boratyński
 
Katarzyna Zierek
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
Tomasz Saczuk
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej – członek Komisji
 
 
W posiedzeniu udział wzięli:
 
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Bogusław Pabierowki
                 
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
Katarzyna Zierek
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
 
W dniu 1 grudnia 2010r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2011r następujących zadań z zakresu pomocy społecznej, na kwotę 858.589zł.:
 
1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków, kwota dotacji:       554.589 zł.
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie, kwota dotacji:                 198.00 zł.
3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności), kwota dotacji:                  15.000 zł.
4. Centrum Wolontariatu, kwota dotacji:                                                             46.000 zł.
5. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy:   45.000 zł.
 
W budżecie miasta na rok 2011 r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację zadań wymienionych w punktach: 1, 3, 4 zaplanowano kwotę 615.589zł. w rozdziale 85220 na realizację zadania wymienionego w punkcie 2 zaplanowano kwotę 198.000zł i w rozdziale 85205 kwotę 45.000 zł.( z budżetu wojewody) na realizację zadań pomocy społecznej przez inne podmioty.
 
Ad. 1
Wydawanie gorących posiłków. Wysokość dotacji 554.589 zł.
Wpłynęły 2 oferty:
 
Codzienny ciepły posiłek (zupa + wkładka mięsna + chleb):
  • wnioskowana kwota dotacji:                           365.000zł
  • środki własne:                                                                99.500zł
  • całkowity koszt realizacji zadania:                464.500zł
  • propozycja dotacji:                                        356.970zł
 
Stawka żywieniowa: 1,90 zł, koszty przygotowania 1 posiłku: 1,36 zł. Przyjęta kalkulacja: 300 osób x 3,26 zł x 365 dni = 356.970zł.
 
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej:
Posiłki dwudaniowe wydawane przez 5 dni w tygodniu i 12 miesięcy w roku oraz pobyt osób żywionych w klubie „Wrzos”.
  • wnioskowana kwota dotacji:                      200.112zł
  • środki własne                                             231.508zł
  • całkowity koszt realizacji zadania             431.620zł
  • propozycja dotacji:                                  197.619zł
 
Pełny koszt posiłku: 8,93 zł, wsad do kotła: 3,81 zł, koszty przygotowania: 5,12 zł. Przyjęta kalkulacja dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek:
62 osób x 8,93zł x 22 dni x 12 mies. = 146.166,24zł
Kalkulacja dla osób, które same płacą wsad do kotła:
38 osób x 5,12 zł x 22 dni x 12 mies. = 51.363,84zł
Łącznie posiłki dwudaniowe: 197.530,08zł. Na dzień 05.01.2011r. o obiady w stołówce PKPS zgłosiła się większa liczba osób niż przewidziana w konkursie, zatem pozostałą kwotę 88,92zł przeznacza się na opłacenie posiłków dla osób, które zgłoszą się w ramach interwencji.
 
Ad. 2
Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie. Wysokość dotacji 198.00zł.
Wpłynęła 1 oferta:
 
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka:
Prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. Piaskowej 9e w Zielonej Górze.
  • wnioskowana kwota dotacji:                198.000zł
  • środki własne                                          22.000zł
  • całkowity koszt zadania                        220.000zł
  • propozycja dotacji:                             198.000zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie wynagrodzeń osobowych i kosztów eksploatacji.
 
Ad. 3
Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności). Wysokość dotacji 19.550 zł.
Wpłynęły 2 oferty:
 
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
Prowadzenie Magazynu Pomocy Żywnościowej w Zielonej Górze ul. Dworcowa 21 (wydawanie odzieży, żywności, mebli, sprzętu gospodarstwa domowego).
  • wnioskowana kwota dotacji:               15.000zł.
  • środki własne:                                                 113.456zł., z innych źródeł 25.000zł
  • całkowity koszt zadania:                    153.456zł
  • propozycja dotacji                            11.250 zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych prowadzonego zadania.
 
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
na prowadzenie Punktu Charytatywnego przy ul. Dworcowa 2 (wydawanie odzieży)
  • wnioskowana kwota dotacji:                    5.000zł.
  • środki własne                                             9.100zł
  • całkowity koszt realizacji zadania           14.100zł
  • propozycja dotacji:                                  3.750zł
Dotację przeznacza się na sfinansowanie kosztów rzeczowych.
 
 
Ad. 5
Centrum Wolontariatu. Wysokość dotacji 46.000zł.
Zadanie wynikające ze Strategii Integracji i Polityki Społecznej Miasta Zielona Góra, przyjętej przez Radę Miasta –uchwałą Nr XXIII/208/04 z dnia 30 marca 2004 r.
Wpłynęła 1 oferta:
Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej.
  • wnioskowana kwota dotacji:                     46.000zł.
  • środki własne:                                                        39.400zł.
  • całkowity koszt realizacji zadania:          85.400zł.
  • propozycja dotacji                                   46.000zł
Dotację przeznacza się na Centrum Wolontariatu prowadzone przez Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej. Obejmuje ona częściowe pokrycie kosztów osobowych oraz dofinansowanie do kosztów eksploatacyjnych. Podstawowym zadaniem Centrum jest pozyskiwanie wolontariuszy, ich szkolenie, wspieranie osób i rodzin objętych pomocą społeczną, współpraca z jednostkami pomocy społecznej, organizowanie akcji zbiórki żywności, przyborów szkolnych itp.
           
 
Ad. 6
Działania korekcyjno – edukacyjne wobec sprawców przemocy. Wysokość dotacji 45.000 zł.
Wpłynęła 1 oferta:
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
  • całkowity koszt zadania                           46.500zł
  • środki własne                                             1.500zł
  • wnioskowania kwota dotacji                   45.000 zł
  • propozycja dotacji                                 45.000 zł
Dotację przeznacza się na poradnictwo specjalistyczne i edukację pedagogiczną sprawców przemocy.
           
Po rozpatrzeniu złożonych ofert - kwotę w wysokości 858.589 zł. podzielono następująco:
 
1. Pomoc żywnościowa                                                                                      554.589 zł
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie                                        198.000 zł
3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży i żywności)                                        15.000 zł.
4. Centrum Wolontariatu                                                                                     46.000 zł
5. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy   45.000 zł
 
Ogółem wpłynęło 6 ofert na kwotę 660.787zł.
 
Na tym protokół zakończono i podpisano.
 
 
 
Podpisy:
 
Barbara Daszuta                  ………………………………………………
 
Bogusław Pabierowki         ………………………………………………
 
Katarzyna Zierek                ……………………………………………….
 
 
 
 
Sporządziła: Barbara Daszuta

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Daszuta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Daszuta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-12 14:30:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-12 14:31:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-14 08:47:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9769 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w 2010 r. w przedmiocie pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół
z dnia 15 września 2010 r.
 
 posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej w 2010 r.
 
 
Na podstawie Zarządzenia Nr 15/2009 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 22 grudnia 2009 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2010 r. ustalono następujący skład komisji:
 
1.          1.
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
2.          2.
Eleonora Szymkowiak
Przewodnicząca Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
3.          3
Henryk Boratyński
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
      4.
Tomasz Saczuk
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
 
 
 
W posiedzeniu udział wzięli:
4.          1.
Barbara Daszuta
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
5.          3
Henryk Boratyński
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
      4.
Tomasz Saczuk
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
 
 
 
 
 
W dniu 12 sierpnia 2010 r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2010 r. zadania z zakresu pomocy społecznej tj.:
pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków; kwota dotacji: 56.000zł
W wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty:
 
Codzienny ciepły posiłek (zupa + wkładka mięsna + chleb):
1) wnioskowana kwota dotacji:                    42.000zł
2) środki własne:                                          8.000zł
3) całkowity koszt realizacji zadania:            50.000zł
4) propozycja dotacji:                               41.502,27zł
 
Stawka żywieniowa: 1,90 zł, koszty przygotowania 1 posiłku: 1,33 zł. Przyjęta kalkulacja: 
139 osób x 3,23zł x 31 dni = 13.918,07zł
140 osób x 3,23 x 61 dni = 27.584,20zł.
 
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
Oferta na posiłki dwudaniowe wydawane przez 5 dni w tygodniu w okresie od 01.09.2010r. do 31.12.2010r.:
1) wnioskowana kwota dotacji:                   19.250,00 zł
2) środki własne                                          11.000,00 zł
3) całkowity koszt realizacji zadania           30.250,00zł
4) propozycja dotacji:                               14.437,50zł
 
Pełny koszt posiłku: 8,75 zł , wsad do kotła: 3,80 zł, koszty przygotowania: 4,95 zł. Przyjęta kalkulacja dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek:
25 osób x 8,75zł x 66 dni = 14.437,50zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mieczysław Jerulank
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mieczysław Jerulank
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-30 10:01:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-30 10:01:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-30 10:01:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9377 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki konkursu ofert na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2010 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Debek - Zielewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Debek - Zielewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-01-26 15:09:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-01-26 15:11:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-01-26 15:11:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyniki otwartego konkursu ofert na reazlizację zadań pomocy społecznej w 2006 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wyniki otwartego konkursu ofert
na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2006 r.
z dnia 16 stycznia 2006 r.

Na podstawie Zarządzenia Nr 8/05 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Zielonej Górze z dnia 15 grudnia 2005 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań pomocy społecznej w 2006r., w posiedzeniu udział wzięli:

1. 1. Elżbieta Dębek - Zielewska Zastępca dyrektora MOPS
2. 2. Magdalena Napierała - Przewodnicząca Komisji Rodziny Rady Miasta
3. 3. Barbara Daszuta Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze

W dniu 16 listopada 2005 r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2006 r następujących zadań pomocy społecznej, na kwotę 886.798 zł.:
1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków, kwota dotacji – 460.158 zł.
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie, kwota dotacji – 141.140 zł.
3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności), kwota dotacji – 11.400 zł.
4. Opieka pozaszkolna nad dziećmi kwota dotacji – 198.850 zł.
5. Usługi opiekuńczych w formie dziennego pobytu w ośrodku wsparcia, kwota dotacji – 19.900 zł
6. Centrum Wolontariatu , kwota dotacji – 55.350 zł.

W projekcie budżetu miasta na rok 2006 r. w dziale 853 rozdział 85295 zaplanowano kwotę 1.097.979 zł. na realizację zadań pomocy społecznej przez inne podmioty. Nie ogłoszono konkursu na prowadzenie Ośrodka Terapii Zajęciowej przy ul. Głowackiego, ponieważ w 2004 r. zawarto umowę do 31 grudnia 2006 r., na realizację tego zadania zaplanowano kwotę 211.181 zł. Organizacja prowadząca OTZ wystąpiła o aneksowanie zawartej umowy na kwotę 209.700 zł.Pozostała kwota 1.481 zł została przeznaczona na realizację pozostałych zadań pomocy społecznej.
Po ogłoszniu konkursu ofert na realizację zadań pomocy społecznej uzyskano dodatkowe środki z budżetu wojewody na realizację programu dożywiania dzieci i dorosłych w wys. 334.200 zł. Z tej kwoty na żywienie dorosłych w ramach zlecenia zadań przeznaczono kwotę 70.466 zł.
Fakryczna kwota na realizację zadań pomocy społecznej przez inne podmioty wynosi 958.745 zł.

Ad. 1
WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW
WPŁYNĘŁY 3 OFERTY:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
Codzienny ciepły posiłek (zupa + wkładka mięsna + chleb):
1) wnioskowana kwota dotacji: 563.270 zł.
2) środki własne: 108.570 zł
3). całkowity koszt realizacji zadania: 671.840 zł.
4) propozycja dotacji: 309.520 zł
Stawka żywieniowa: 1,60 zł, koszty przygotowania 1 posiłku: 0,52 zł. Przyjęta kalkulacja: 400 osób x 2,12 zł x 365 dni = 309.520 zł.

2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
Oferta na posiłki jednodaniowe (zupa + chleb):
1) wnioskowana kwota dotacji: 74.825 zł.
2) środki własne: 140.875 zł
3) całkowity koszt zadania 215.700 zł
4) propozycja dotacji 72.622 zł
Stawka żywieniowa: 1,40 zł, koszty przygotowania posiłku: 0,57 zł. Przyjęta kalkulacja: 101 osób x 1,97 zł x 365 dni = 72.624,05 zł.

3.Polski Komitet Pomocy Społecznej
Oferta na posiłki dwudaniowe wydawane przez 5 dni w tygodniu i 11 miesięcy w roku oraz pobyt osób żywionych w klubie „Wrzos”.
1) wnioskowana kwota dotacji: 254.100 zł
2) środki własne 32.400 zł
3) całkowity koszt realizacji zadania 286.500 zł
4) propozycja dotacji: 148.453 zł
Pełny koszt posiłku: 7,24 zł , wsad do kotła: 3,50 zł, koszty przygotowania: 3,74 zł. Przyjęta kalkulacja dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek:
62 osób x 7,24 zł x 22 dni x 11 mies. = 108.628,96 zł
Kalkulacja dla osób, które same płacą wsad do kotła: 44 osób x 3,74 zł x 22 dni x 11 mies. = 39.823,52 zł. Łącznie posiłki dwudaniowe: 148.452,48 zł.


Ad. 2
OPIEKA STACJONARNA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE
Wpłynęła 1 oferta
Terenowego Komitetu Ochrony Praw Dziecka
na prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. Piaskowej 9e w Zielonej Górze.
1) wnioskowana kwota dotacji: 141.140 zł
2) środki własne: 64.037 zł.
3) całkowity koszt zadania 205.177 zł
4) propozycja dotacji: 141.140 zł.
Dotacja udzielona jest na świadczenie pomocy psychologicznej, prawnej i socjalnej oraz zapewnienie schronienia dla osób w stanie kryzysu, skierownych przez Miejski Ośrrodek Pomocy Społecznej.

Ad. 3
POMOC RZECZOWA (WYDAWANIE ODZIEŻY, ŻYWNOŚCI)
Wpłynęły 2 oferty:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
na prowadzenie Magazynu Pomocy Żywnościowej w Zielonej Górze ul. Dworcowa 21. (wydawanie odzieży, żywności, mebli, sprzętu gospodarstwa domowego).
1) wnioskowana kwota dotacji: 19.472 zł.
2) środki własne: 230.246 zł.
3) całkowity koszt zadania: 249.718 zł
4) propozycja dotacji 14.306 zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych prowadzonego zadania.

2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
na prowadzenie Punktu Charytatywnego przy ul. Dworcowa 2 (wydawanie odzieży)
1) wnioskowana kwota dotacji: 3.400 zł.
2) całkowity koszt realizacji zadania 37.200 zł
3) propozycja dotacji: 3 400 zł.
Dotację przeznacza się na sfinansowanie kosztów rzeczowych.


Ad. 4
OPIEKA POZASZKOLNA NAD DZIEĆMI – PLACÓWKI OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZE WSPARCIA DZIENNEGO
Wpłynęło 9 ofert:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej na prowadzenie 11placówek dla 260 dzieci:
1).ul. Prosta 47,
2).ul. Chrobrego 8,
3).os. Kaszubskie 7 ,
4).ul. Obywatelska 1,
5).ul. Piastowska 12,
6).ul. Bema 32-34
7).ul. Kościelna 6
8).ul.Aliny 17
9).ul. Kwiatowa 5
10).os. Kaszubskie 7 – oddział przedszkolny dla dzieci w wieku 3-5 lat
11).ul. Bema 34-32 – oddział przedszkolny dla dzieci w wieku 3 – 5 lat.

1) wnioskowana kwota dotacji: 316.581 zł.
2) środki własne: 233.358 zł.
3) całkowity koszt zadania 549.940 zł.
4) propozycja dotacji: 160.000 zł.
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych.

2. Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży
na prowadzenie placówki przy Pl. Matejki 2a, dla dzieci 30
1) wnioskowana kwota dotacji: 23.600 zł.
2) środki własne: 8.600 zł.
3) całkowity koszt zadania 32.200 zł.
4) propozycja dotacji: 11 500 zł.
Dotację przeznacza się na dofinansowanie zakupu materiałów do zajęć świetlicowych,do kosztów utrzymania pomieszczenia oraz dożywiania dzieci.

3. Polski Komitet Pomocy Społecznej
na prowadzenie placówki przy ul. Moniuszki 35 dla 30 dzieci.
1) wnioskowana kwota dotacji: 11.500 zł.
2) środki własne: 24.100 zł
3) całkowity koszt: 46.100 zł
4) propozycja dotacji 11.500 zł.
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych, dożywiania dzieci oraz zakup materiałów do zajęć.

4. Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
na prowadzenie placówki przy ul. Piaskowej 9e dla 20 dzieci.
1) wnioskowana kwota dotacji: 10 000 zł.
2) środki własne: 4.800 zł.
3) całkowity koszt zadania: 23.400 zł.
4) propozycja dotacji: 5.700 zł.
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych.

5. Stowarzyszenie Penitencjarne „Patronat” Oddział w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki dla dzieci skazanych przy ul. Sikorskiego 26. Liczba dzieci – 25.
1) wnioskowana kwota dotacji: 20.500 zł.
2) środki własne: 11.325 zł.
3) całkowity koszt zadania: 38.800 zł.
4) propozycja dotacji: 11.500 zł.
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci, zakup materiałów edukacyjnych oraz opłaty związane z eksploatacją lokalu.

6. Polski Czerwony Krzyż
na prowadzenie placówki przy ul. Francuska 25a; Liczba dzieci – 24.
1) wnioskowana kwota dotacji: 13.600 zł.
2) środki własne: 19.795 zł.
3) całkowity koszt zadania 33.395 zł.
4) propozycja dotacji: 11.000 zł.
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i koszty osobowe.
7. Katolickie Stowarzyszenie Civitas Chrystiana w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki przy Szkole Podstawowej nr 11 ul. Spawaczy 3, dla 20 dzieci.
1) koszt całkowity zadania 49.650 zł.
2) wnioskowana kwota dotacji 12.200 zł.
3) udział własny 37.450 zł.
4) propozycja dotacji 11.000 zł.
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci i zakup materiałów do zajęć.

8. Związek Socjalistycznej Młodzieży Polskiej – Wojewódzka Rada Koordynacyjna w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki przy ul. Niepodległości 22 dla 30 dzieci. Złożona oferta określa, że od miesiąca marca 2006 r. w pomieszczeniu Związku o powierzchni 25 m, zostanie zorganizowana świetlica dla 30 dzieci. Z przedłożonej oferty wynika, że w tym lokalu działa już klub młodzieżowy i dodatkowo jeszcze będzie działała świetlica dla dzieci czynna przez 5 dni w tygodniu w godz. od 14-stej do 18-stej. Zespół Opiniujący oferty uznał, że warunki lokalowe na prowadzenie jednocześnie świetlicy i klubu młodzieżowego są nieodpowiednie. Jednocześnie Zespół Opiniujący zwrócił uwagę, że zgodnie z załączonym statutem, działalność Związku skierowana jest głównie na młodzież.
W ogłoszonym otwartym konkursie ofert na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej z dnia 16 listopada 2005 r., zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r o pomocy społecznej (Dz.U. Nr 64, poz. 593 z późn.zm.) określono , że zlecenie realizacji zadań pomocy społecznej może być udzielone organizacjom pozarządowym prowadzącym działalność w zakresie pomocy społecznej. W załączonym do oferty statucie Związku brak jest określenia, że Związek wspiera funkcje opiekuńcze i wychowawcze rodziny poprzez prowadzenie placówek dla dzieci. Zadania Związku opierają się na organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych, rehabilitacyjnych, rekreacyjnych, ekologicznych oraz w zakresie czasu wolnego – wypoczynku, kultury fizycznej i turystyki szczególnie dla młodzieży niepełnosprawnej i potrzebującej pomocy. Komisja uznała, że przedłożona oferta nie odpowiada warunkom określonym w konkursie ofert i została rozpatrzona negatywnie.

9. Związek Harcerstwa Polskigo Komenda Chorągwi Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
na prowadzenie placówki przy ul. Westerplatte 27 dla 25 dzieci. Przedłożona oferta informuje o powołaniu świetlicy dla dzieci od miesiąca stycznia 2006 r., która będzie działać trzy razy w tygodniu od godziny 16 do 18- stej, 6 godzin tygodniowo. W ogłoszonym konkursie ofert podano warunek, że placówka działa 4 godziny w godzinach od 14 – 18- stej. Komisja uznała, że przedłożona oferta nie spełnia warunków określonych w konkursie ofert i została rozpatrzona negatywnie.


Ad. 5
ZAPEWNIENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W FORMIE DZIENNEGO POBYTU W OŚRODKU WSPARCIA.
Złożono 2 oferty:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko - Gorzowskiej
na prowadzenie Osiedlowego Klubu Seniora. Klub Seniora czynny 2 razy w tygodniu w godz. od 10.00 – 13.00,
1) wnioskowana kwota dotacji: 9.910 zł.
2) środki własne 11.670 zł.
3) całkowity koszt zadania 21.580 zł.
W ogłoszonym otwartym konkursie ofert na realizację zadań pomocy społecznej podano następujące warunki:stworzenie warunków dziennego pobytu osobom samotnym i starszym przez 5 dni w tygodniu (minimum 15 godzin tygodniowo), natomiast oferta została złożona na prowadzenie Klubu seniora dwa razy w tygodniu po 3 godziny. Komisja uznała, że przedłożona oferta nie odpowiada warunkom określonym w konkursie ofert i została rozpatrzona negatywnie.

2. Polski Związek Niewidomych – koło w Zielonej Górze – utrzymanie klubu dla osób niewidomych i słabo widzących przy ul. Lisowskiego 3. Klub pracuje 2 razy w tygodniu, w ofercie nie podano ile godzin.
1) wnioskowana kwota dotacji: 6 000 zł.
2. środki własne: 1.500 zł.
3. całkowity koszt: 8.000 zł.
Oferta nie uwzględnia warunków określonych w ogłoszonym konkursie ofert, a więć pobyt w Klubie przez 5 dni w tygodniu, minimum 15 godzin tygodniowo. Komisja uznała, że ofrta nie spełniawarunków w ogłoszonym konkursie ofert i została rozpatrzona negatywnie.


Ad. 6
Centrum Wolontariatu
Zadanie wynikające ze Strategii Integracji i Polityki Społecznej Miasta Zielona Góra, przyjętej przez Radę Miasta –uchwałą Nr XXIII/208/04 z dnia 30 marca 2004 r.
Wpłynęła 1 oferta Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej.
1) Całkowity koszt zadania 68.335 zł.
2) Środki własne 9.400 zł.
3) Wnioskowana kwota dotacji 58.935 zł.
4) propozycja dotacji 47.104 zł.
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych, prowadzenie grup wsparcia dla wolontariuszy i na dofinansowanie do kosztów eksploatacyjnych. Podstawowym zadaniem Centrum jest wspieranie przez wolontariuszy osób i rodzin objętych pomocą społeczną.


Po rozpatrzeniu złożonych ofert - kwotę w wysokości 958.745 zł. zaplanowaną w dziale 852 rozdział 85295 podzielono następująco:
1. Pomoc żywnościowa 530.595 zł.
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie 141.140 zł.
3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży i żywności) 17.706 zł.
4. Opieka pozaszkolna – świetlice środowiskowe 222.200 zł.
5. Dzienne ośrodki wsparcia dla Seniorów - nie udzielono dotacji
6. Centrum Wolontariatu 47.104 zł.

Ogółem wpłynęło 18 ofert na kwotę 1.595.883 zł.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Debek - Zielewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Debek - Zielewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-24 10:18:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-24 10:19:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-24 10:19:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8284 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji