Wyniki otwartych konkursów ofert na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wyniki konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej na 2013 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lp.
|
Nazwa organizatora
|
Rodzaj zadania
|
Przyznana kwota w zł
|
1.
|
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
Prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego „Słoneczko z uśmiechem”
|
27.069
|
2.
|
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
Prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego „Zielony Dom”
|
27.069
|
3.
|
Polski Komitet Pomocy Społecznej Lubuski Zarząd Wojewódzki
|
Realizacja zajęć socjoterapeutycznych, artystycznych, modelarskich, dożywianie dzieci w ramach działalności świetlicy socjoterapeutycznej „Złote Serca”– Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego
|
27.069
|
4.
|
Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
Prowadzenie zajęć z zakresu edukacji i wychowania w Świetlicy Profilaktyczno-Wychowawczej „Odnaleźć swoje miejsce, odzyskać dzieciństwo”
|
27.069
|
5.
|
„Brat Albert Chmielowski”
|
Prowadzenie Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego świetlicy socjoterapeutycznej „Pod Słoneczkiem”
|
27.069
|
6.
|
Rzymsko– Katolicka Parafia p.w. świętej Jadwigi
|
Prowadzenie placówki wsparcia dziennego Świetlicy „Niezapominajki”
|
27.069
|
7.
|
Rzymsko– Katolicka Parafia p.w. świętej Jadwigi
|
Opieka pozaszkolna prowadzenie Świetlicowego Oddziału Przedszkolnego „Smerfiki”
|
27.069
|
8.
|
Rzymsko Katolicka Parafia p.w. św. Franciszka z Asyżu
|
Prowadzenie świetlicy Aniołkolatki
|
26.280
|
9.
|
Rzymsko Katolicka Parafia p.w. Miłosierdzia Bożego
|
Opieka pozaszkolna nad młodzieżą - prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego dla młodzieży. Klub młodzieżowy „Alternatywa Młodych”
|
25.900
|
10.
|
Rzymsko Katolicka Parafia p.w. Miłosierdzia Bożego
|
Prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego świetlica „Świetliki”
|
25.900
|
11.
|
Rzymsko Katolicka Parafia p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego
|
Prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego świetlica „Tęczowa Przystań”
|
27.069
|
12.
|
Rzymsko Katolicka Parafia p.w. Najświętszego Zbawiciela
|
Prowadzenie placówek wsparcia dziennego.
Prowadzenie świetlicy specjalistycznej placówki wsparcia dziennego „Świetlica Marzeń”
|
27.069
|
13.
|
Lubuski Oddział Okręgowy
Polskiego Czerwonego Krzyża
|
Opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek wsparcia dziennego.
Prowadzenie świetlicy opiekuńczo-wychowawczej „Wiewiórka”
|
23.700
|
14.
|
Ośrodek Integracji
Społecznej w Zielonej Górze
|
Prowadzenie specjalistycznej placówki wsparcia dziennego „Wśród Aniołów”
|
27.069
|
15.
|
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
|
Smyki są wśród nas prowadzenie świetlicy
|
20.650
|
16.
|
Stowarzyszenie Pracownia „ Damy Radę ”
|
„Prowadzenie Ośrodka Socjoterapeutycznego Gniazdo”
|
27.071
|
17.
|
Stowarzyszenie Penitencjarne „Patronat” Oddział w Zielonej Górze
|
Zapewnienie opieki nad dziećmi z rodzin ubogich, niewydolnych wychowawczo oraz zagrożonych patologią społeczną poprzez
prowadzenie świetlicy profilaktyczno-wychowawczej „Przygoda” typu specjalistycznego
|
27.069
|
18.
|
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
|
Prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej
|
208.900
|
19.
|
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
|
Działania korekcyjno – edukacyjne na rzecz sprawców przemocy
|
52.500
|
20.
|
Polski Komitet Pomocy Społecznej
Lubuski Zarząd Wojewódzki
|
Posiłki dwudaniowe wydawane przez 252 dni roboczych w roku i prowiant dla osób skierowanych na bezpłatne posiłki w dni świąteczne, które przypadają w tygodniu oraz pobyt osób żywionych w klubie „Wrzos”
|
218.448.50
|
21.
|
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
Realizacja pomocy żywnościowej poprzez wydawanie gorących posiłków (codzienny ciepły posiłek)
|
379.441,50
|
22.
|
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
Prowadzenie Centrum Wolontariatu
|
20.000
|
23.
|
Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
ul. Fabryczna 21/24
|
Promocja i organizacja wolontariatu „Centrum szkoleniowo-logistyczne – profesjonalny wolontariusz”
|
13.580
|
24.
|
Chorągiew Ziemi Lubuskiej Związku Harcerstwa Polskiego
w Zielonej Górze |
Szkolenie harcerskich wolontariuszy Streetworkerska Interwencja „Wyrwa”
|
10.000
|
25.
|
Lubuskie Stowarzyszenie na rzecz kobiet „Baba”
|
Pomagam i wiem jak to robić
|
5.000
|
26.
|
Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
|
Prowadzenie punktu nieodpłatnego wydawania żywności, odzieży, sprzętu AGD, RTV, mebli
|
5.280
|
27.
|
Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
|
prowadzenie Magazynu Pomocy Żywnościowej w Zielonej Górze ul. Dworcowa 21 (wydawanie odzieży, żywności).
|
5.280
|
28.
|
Polski Komitet Pomocy Społecznej
Lubuski Zarząd Wojewódzki
|
Pomoc rzeczowa wydawanie odzieży i żywności dla osób skierowanych z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
|
5.280
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-08 12:07:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-08 12:07:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-08 12:07:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16775 raz(y) |
Protokół z dnia 02 stycznia 2012r. z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Protokół
z dnia 02 stycznia 2012r.
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.
Na podstawie Zarządzenia Nr 16/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r. ustalono następujący skład komisji:
Barbara Daszuta - kierownik działu pomocy środowiskowej
Beata Dębowska – za-ca kierownika działu pomocy środowiskowej
Tomasz Saczuk – za-ca kierownika działu administracyjno-gospodarczego
W dniu 7 grudnia 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2012r. zadań z zakresu pomocy społecznej w zakresie opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego w okresie od stycznia do grudnia 2012 r.
W budżecie miasta na rok 2012r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację powyższego zadania zaplanowano kwotę 434.970zł.
Zadanie obejmuje: zapewnienie dzieciom głównie ze środowisk zagrożonych patologią warunków do odrabiania lekcji, pomoc w nauce, organizację czasu wolnego, zapewnienie jednego posiłku).
Dotacja nie obejmuje wynagrodzeń specjalistów (socjoterapeutów, psychologów, pedagogów).
W wyznaczonym w ogłoszeniu konkursu terminie wpłynęło 14 ofert na prowadzenie 18 placówek.
1.Parafialny Zespół Caritas Parafii p.w. św. Franciszka z Asyżu
prowadzenie świetlicy Aniołkolatki dla 20 dzieci przy ul. Kilińskiego 5
wnioskowana kwota dotacji 32.789,60zł
środki finansowe własne 400,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 2.400,00zł
całkowity koszt zadania 35.589,60zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych, dożywiania dzieci oraz materiałów dydaktycznych.
2. Parafialny Zespół Caritas Parafii p.w. Miłosierdzia Bożego
prowadzenie dwóch placówek:
1) świetlicy - klubu młodzieżowego „Alternatywa Młodych dla 15 dzieci przy ul. Os. Kaszubskie 7
2) świetlicy „Świetliki” dla 20 dzieci przy ul. Os. Kaszubskie 7
wnioskowana kwota dotacji 52.000,00zł
środki finansowe własne 1.040,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 12.480,00zł
całkowity koszt zadania 65.520,00zł
propozycja dotacji 48.330,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych, dożywianie dzieci oraz kosztów eksploatacyjnych.
3.Parafialny Zespół Caritas Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego
prowadzenie świetlicy „Tęczowa Przystań” dla 20 dzieci przy ul. Aliny 17
wnioskowana kwota dotacji 29.800,00zł
środki finansowe własne 500,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 2.400,00zł
całkowity koszt zadania 32.700,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
4.Parafialny Zespół Caritas Parafii p.w. Najświętszego Zbawiciela
prowadzenie świetlicy „Świetlica Marzeń” dla 20 dzieci przy ul. ul. Chrobrego 8”
wnioskowana kwota dotacji 31.200,00zł
środki finansowe własne 3.600,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 3.360,00zł
całkowity koszt zadania 38.160,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
5.Parafialny Zespół Caritas Parafii rzymsko – katolickiej p.w. świętej Jadwigi
prowadzenie dwóch placówek przy ul. Kościelna 9:
1) Świetlicy „Niezapominajki” dla 25 dzieci
2) Świetlicowego Oddziału Przedszkolnego „Smerfiki” dla 12 dzieci.
wnioskowana kwota dotacji 69.000,00zł
środki finansowe własne 12.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 2.400,00zł
całkowity koszt zadania 78.600,00zł
propozycja dotacji 48.330,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
6. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
prowadzenie 3 placówek dla 50 dzieci przy ul. Bema 34-32:
1) Świetlicy „Zielony Dom”
2) Świetlicowego Oddziału dla Dzieci „Zielony Dom”
3) Klubu dla Młodzieży „Alter Ego”
wnioskowana kwota dotacji 83.400,00zł
środki finansowe własne 12.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 95.400,00zł
propozycja dotacji 72.495,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych, dożywianie dzieci oraz na materiały dydaktyczne.
7. Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży
prowadzenie świetlicy opiekuńczo- wychowawczej dla 25 dzieci przy placu Matejki 2a
wnioskowana kwota dotacji 40.170,00zł
środki finansowe własne 3.310,00zł
środki finansowe z innych źródeł 2.500,00zł
wkład osobowy 1.200,00zł
całkowity koszt zadania 47.180,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych, dożywianie dzieci oraz na materiały dydaktyczne, materiały biurowe, media.
8. Polski Komitet Pomocy Społecznej
prowadzenie świetlicy „Złote Serca” przy ul. Moniuszki 35 dla 24 dzieci.
wnioskowana kwota dotacji 25.500,00zł
środki finansowe własne 2.619,00zł
środki finansowe z innych źródeł 25.100,00zł
wkład osobowy 4.480,00zł
całkowity koszt zadania 57.699,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe pokrycie kosztów osobowych, koszty eksploatacyjne, materiały biurowe i dydaktyczne.
9. Stowarzyszenie Penitencjarne „Patronat” Oddział w Zielonej Górze
prowadzenie świetlicy profilaktyczno-wychowawczej „Przygoda” dla 25 dzieci przy ul. Sikorskiego 26
wnioskowana kwota dotacji 33.780,00zł
środki finansowe własne 4.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 16.930,00zł
wkład osobowy 3.800,00zł
całkowity koszt zadania 58.510,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci, częściowe dofinansowanie kosztów osobowych koszty eksploatacyjne, materiały biurowe i dydaktyczne.
10. Polski Czerwony Krzyż
prowadzenie świetlicy opiekuńczo-wychowawczej „Wiewiórka” dla 20 dzieci przy ul. św. Cyryla i Metodego 9.
wnioskowana kwota dotacji 25.000,00zł
środki finansowe własne 4.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 17.600,00zł
wkład osobowy 2.633,60zł
całkowity koszt zadania 49.233,60zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych oraz dożywianie dzieci.
11. Stowarzyszenie „Brat Albert Chmielowski”
prowadzenie świetlicy socjoterapeutycznej „Pod Słoneczkiem” dla 16- 18 dzieci - przy ul. Spawaczy 3d.
wnioskowana kwota dotacji 27.000,00zł
środki finansowe własne 1.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 26.200,00zł
wkład osobowy 4.320,00zł
całkowity koszt zadania 58.520,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na dożywianie dzieci, częściowe dofinansowanie kosztów osobowych.
12. Ośrodek Integracji Społecznej w Zielonej Górze
prowadzenie świetlicy „Wśród Aniołów” przy ul. Prostej 47 dla 20 dzieci
wnioskowana kwota dotacji 68.400,00zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 13.400,00zł
wkład osobowy 11.400,00zł
całkowity koszt zadania 93.200,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych i dożywianie dzieci.
13. Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
prowadzenie świetlicy „W PRZYSTANI SMYKÓW” dla15 dzieci ul. Kołłątaja 12
wnioskowana kwota dotacji 26.000,00zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 2.000,00zł
wkład osobowy 2.500,00zł
całkowity koszt zadania 30.500,00zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych, dożywianie dzieci, koszty obsługi.
14. Stowarzyszenie Pracownia „ Damy Radę ”
prowadzenie w Ośrodku Socjoterapeutycznym Gniazdo świetlicy dla 20 dzieci przy ul. Sikorskiego 24
wnioskowana kwota dotacji 34.741,36zł
środki finansowe własne 29.310,84zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 12.000,00zł
całkowity koszt zadania 76.052,20zł
propozycja dotacji 24.165,00zł
Dotację przeznacza się na częściowe dofinansowanie kosztów osobowych, dożywianie dzieci, doposażenie
Komisja stwierdza, że o przyznanie dotacji wystąpiło 14 podmiotów na prowadzenie 18 placówek, składając zapotrzebowanie na łączną kwotę 574.830,96zł.
Wszyscy oferenci spełniają kryteria określone w ogłoszeniu z dnia 07.12.2011r.
Komisja stwierdza brak wystarczających środków na zaspokojenie potrzeb oferentów w pełni, ponieważ środki przeznaczone na realizację zadania „Opieka pozaszkolna nad dziećmi” w 2012r. wynoszące 434.970zł są niewystarczające.
Oznacza to, że w stosunku do potrzeb występują braki na kwotę 139.860.96zł. Przyjęto, że każda z placówek otrzyma kwotę 24.165,00zł na okres ogłoszony na realizację zadania, co daje miesięcznie 2.013,75zł.
Środki, jakie zostały przeznaczone na realizację zadania nie zapewniają wynagrodzeń kierownika – wychowawcy, dożywiania dzieci i opłat związanych z utrzymaniem infrastruktury placówek. Nie pozwalają także na rozwinięcie formy wspierania dzieci i ich rodzin. Sytuacja taka rodzi zagrożenie dla prawidłowego funkcjonowania placówek, skutkuje odchodzeniem doświadczonej kadry (wyszkolonej ze środków miejskich) co jest zjawiskiem wyjątkowo niekorzystnym.
Na tym protokół zakończono i podpisano.
Podpisy:
Barbara Daszuta ………………………………………………
Beata Dębowska ……………………………………………….
Tomasz Saczuk ……………………………………………….
Sporządziła: Barbara Daszuta
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-04 11:16:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-04 11:16:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-01-04 14:14:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16859 raz(y) |
Protokół z dnia 02 stycznia 2012r. z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Protokół
z dnia 02 stycznia 2012r.
z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej w 2012 r.
Na podstawie Zarządzenia Nr 15/2011 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2012 r. ustalono następujący skład komisji:
Barbara Daszuta - kierownik działu pomocy środowiskowej
Beata Dębowska – za-ca kierownika działu pomocy środowiskowej
Tomasz Saczuk – za-ca kierownika działu administracyjno-gospodarczego
W dniu 7 grudnia 2011r. ogłoszono otwarty konkurs na realizację w 2012r. nw. zadań z zakresu pomocy społecznej:
Lp. Zadanie Kwota dotacji
1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków 581.465,50zł
2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie 203.500,00zł
3. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy 52.500,00zł
4. Pomoc rzeczowa - wydawanie odzieży, żywności 15.420,00zł
5. Centrum Wolontariatu 47.300,00zł
W budżecie miasta na rok 2012r. w dziale 852 rozdział 85295 na realizację zadań wymienionych w punktach: 1,4, 5 zaplanowano kwotę 644.185,50zł.
W rozdziale 85220 na realizację zadania wymienionego w punkcie 2 zaplanowano kwotę 203.500,00zł.
W rozdziale 85205 na realizację zadania pomocy społecznej wymienionego w punkcie 3 zaplanowano kwotę 52.500,00zł.
Ad. 1
Wydawanie gorących posiłków. Wysokość dotacji 581.465,50zł.
Wpłynęły 2 oferty:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
Codzienny ciepły posiłek (zupa + wkładka mięsna + chleb)
wnioskowana kwota dotacji 385.000,00zł
środki finansowe własne 43.700,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 428.700,00zł
propozycja dotacji 369.470,50zł
Przyjęta kalkulacja:
stawka żywieniowa: 1,74 zł
koszty przygotowania 1 posiłku: 2,04zł.
Dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek: 265 osób x 3,78zł x 365 dni = 365.620,50zł.
Dla osób, które same płacą stawkę żywieniową „wsad do kotła”: 5 osób x 2,04zł x 365 dni = 3.723zł
Łącznie dla 270 osób: 369.343,00zł.
Dodatkowo kwotę 127,00zł przeznacza się na opłacenie posiłków dla osób, które zgłoszą się w ramach interwencji - stołówka znajduje się w pobliżu Noclegowni dla Bezdomnych Osób.
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej:
Posiłki dwudaniowe wydawane przez 252 dni roboczych w roku i prowiant dla osób skierowanych na bezpłatne posiłki w dni świąteczne, które przypadają w tygodniu oraz pobyt osób żywionych w klubie „Wrzos”
wnioskowana kwota dotacji 221.996,50zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 57.918,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 0,00zł
propozycja dotacji 211.995,00zł
Przyjęta kalkulacja:
stawka żywieniowa: 4,00zł
koszty przygotowania 1 posiłku: 5,25zł.
Dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek: 70 osób x 9.25zł x 252 dni = 163.170zł.
Prowiant dla osób skierowanych na bezpłatny posiłek w dni świąteczne, które przypadają w tygodniu 70 osób x 4zł x9 dni = 2.520zł
Dla osób, które same płacą stawkę żywieniową „wsad do kotła”: 35 osób x 5,25zł x 252 dni = 46.305zł
Łącznie dla 105 osób: 211.995zł.
Ad. 2
Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie. Wysokość dotacji 203.500,00zł.
Wpłynęła 1 oferta:
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka:
Prowadzenie Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. Piaskowej 9e w Zielonej Górze.
wnioskowana kwota dotacji 203.500,00zł
środki finansowe własne 40.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 243.500,00zł
propozycja dotacji 203.500,00zł
Dotację przeznacza się na pokrycie wynagrodzeń osobowych i kosztów eksploatacji.
Ad. 3
Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności). Wysokość dotacji 15.420,00zł.
Wpłynęły 3 oferty:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
prowadzenie Magazynu Pomocy Żywnościowej w Zielonej Górze ul. Dworcowa 21 (wydawanie odzieży, żywności, mebli, sprzętu gospodarstwa domowego).
wnioskowana kwota dotacji 14.600,00zł
środki finansowe własne 19.000,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 33.600,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie kosztów osobowych prowadzonego zadania.
2. Polski Komitet Pomocy Społecznej
prowadzenie Punktu Charytatywnego przy ul. Dworcowa 2 (wydawanie odzieży i żywności )
wnioskowana kwota dotacji 6.250,00zł
środki finansowe własne 140,00zł
środki finansowe z innych źródeł 157.000,00zł
wkład osobowy 2.280,00zł
całkowity koszt zadania 165.670,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł
Dotację przeznacza się na sfinansowanie kosztów rzeczowych.
3. Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
Prowadzenie punktu nieodpłatnego wydawania żywności, odzieży, sprzętu AGD, RTV, mebli ul. Staszica 11-13
wnioskowana kwota dotacji 15.080,00zł
środki finansowe własne 2.130,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 24.000,00zł
całkowity koszt zadania 41.210,00zł
propozycja dotacji 5.140,00zł
Dotację przeznacza się na dofinansowanie do transportu oraz utrzymania punktu dystrybucji żywności i odzieży.
Ad. 5
Centrum Wolontariatu. Wysokość dotacji 47.300,00zł.
Zadanie wynikające ze Strategii Integracji i Polityki Społecznej Miasta Zielona Góra, przyjętej przez Radę Miasta –uchwałą Nr XXIII/208/04 z dnia 30 marca 2004 r.
Wpłynęły 2 oferty:
1. Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej
prowadzenie Centrum Wolontariatu przy ul. Bema 32-34, szkolenie wolontariuszy, współpraca z placówkami pomocy społecznej i oświatowymi w zakresie pracy wolontariuszy
wnioskowana kwota dotacji 47.300,00zł
środki finansowe własne 31.300,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 3.120,00zł
całkowity koszt zadania 81.120,00zł
propozycja dotacji 47.300,00zł
Dotację przeznacza się na pokrycie kosztów osobowych oraz kosztów eksploatacyjnych.
2. Fundacja „Klub Otwartych Drzwi”
stworzenie Centrum Wolontariatu w celu szkolenia wolontariuszy, we współpracy ze szkołami, świetlicami socjoterapeutycznymi, organizacjami pozarządowymi
wnioskowana kwota dotacji 37.800,00zł
środki finansowe własne 6.710,00zł
środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
wkład osobowy 10.800,00zł
całkowity koszt zadania 55.310,00zł
propozycja dotacji 0,00zł
Nie przyznano dotacji.
W Zielonej Górze istnieje Centrum Wolontariatu, wykonujące zadania obejmujące zakres wskazany w ofercie „Fundacji „Klub Otwartych Drzwi”.
W ocenie komisji przyznanie dotacji na częściowe pokrycie kosztów realizacji zadania, nie pozwoliłoby na stworzenie nowego Centrum Wolontariatu.
Ad. 6
Działania korekcyjno – edukacyjne wobec sprawców przemocy. Wysokość dotacji 52.500,00zł
Wpłynęła 1 oferta:
Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka
wnioskowana kwota dotacji 52.500,00zł
środki finansowe własne 0,00zł
środki finansowe z innych źródeł 1.500,00zł
wkład osobowy 0,00zł
całkowity koszt zadania 54.000,00zł
propozycja dotacji 52.500,00zł
Dotację przeznacza się na poradnictwo specjalistyczne i edukację pedagogiczną sprawców przemocy.
Komisja stwierdza, że o przyznanie dotacji na wymienione zadania wystąpiły 4 podmioty.
Wszyscy oferenci spełniają kryteria określone w ogłoszeniu z dnia 07.12.2011r.
Pełną dotacją przyznano na realizację nw. zadań:
1. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie - Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka.
2. Działania korekcyjno-edukacyjnych wobec sprawców przemocy - Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka.
3. Centrum Wolontariatu - Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej.
Na pozostałe zadania kwota dotacji jest niewystarczająca, zatem dotacja pokrywa wyłącznie część wnioskowanego przez podmioty zapotrzebowania.
Dotacja nie została przyznana Fundacji „ Klub Otwartych Drzwi” na stworzenie Centrum Wolontariatu. W Zielonej Górze istnieje Centrum Wolontariatu, wykonujące zadania obejmujące zakres wskazany w ofercie „Fundacji „Klub Otwartych Drzwi”. Działające Centrum Wolontariatu zabezpiecza potrzeby mieszkańców Zielonej Góry.
W ocenie komisji przyznanie dotacji na częściowe pokrycie kosztów realizacji zadania, nie pozwoliłoby na stworzenie nowego Centrum Wolontariatu. Szkolenie wolontariuszy może odbywać się w istniejącym Centrum.
Na tym protokół zakończono i podpisano.
Barbara Daszuta ………………………………………………
Beata Dębowska ……………………………………………….
Tomasz Saczuk ……………………………………………….
Sporządziła: Barbara Daszuta
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-01-04 11:14:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-01-04 11:14:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-01-04 14:13:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16908 raz(y) |
Protokół z dnia 30 grudnia 2012r. z posiedzenia Zespołu Opiniującego złożone oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej od 2012 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
z zakresu pomocy społecznej od 2012 r.
w Zielonej Górze z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej dotyczących „Zapewnienia opieki
i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego” ustalono następujący skład komisji:
Marzena Radaczyńska
|
Inspektor Działu Opiekuńczo – Wychowawczego– Przewodniczaca Zespołu
|
Wioletta Raczyńska
|
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
|
Agniszka Skałecka
|
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
|
Katrzyna Zierek
|
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz – członek Komisji
|
Marzena Radaczyńska
|
Inspektor Działu Opiekuńczo – Wychowawczego– Przewodniczaca Zespołu
|
Wioletta Raczyńska
|
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
|
Agniszka Skałecka
|
Pomoc Biurowa Działu Opiekuńczo – Wychowawczego – członek Komisji
|
Katrzyna Zierek
|
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz – członek Komisji
|
z zakresu pomocy społecznej w zakresie zapewnienia opieki i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego.
Marzena Radaczyńska
|
|
.....................................................................
|
Wioletta Raczyńska
|
|
.....................................................................
|
Agniszka Skałecka
|
|
.....................................................................
|
Katrzyna Zierek
|
|
.....................................................................
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marzena Radaczyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Radaczyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-30 12:39:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-30 12:39:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-30 12:39:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16910 raz(y) |
Protokół
Akapit nr 1 - brak tytułu
w Zielonej Górze z dnia 19 grudnia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2011r. - pomoc żywnościowa poprzez przygotowanie paczek z żywnością świątecznąustalono następujący skład komisji:
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
Tomasz Saczuk
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno- Gospodarczego – członek Komisji
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji – członek Komisji
|
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
Tomasz Saczuk
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego – członek Komisji
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji – członek Komisji
|
|
|
- Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej
- Polski Komitet Pomocy Społecznej
- Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej:
- wnioskowana kwota dotacji: 17 664,40zł
- środki własne: 35,60zł
- środki finansowe z innych źródeł 0,00zł
- całkowity koszt realizacji zadania: 17 700,00zł
- propozycja dotacji: 17 664,00zł
- wnioskowana kwota dotacji: 4 051,00zł
- środki własne: 0,00zł
- środki finansowe z innych źródeł 1 070,00zł
- całkowity koszt realizacji zadania: 5 121,00zł
- propozycja dotacji: 4 000,00zł
- Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej 17 613,00zł
- Polski Komitet Pomocy Społecznej 4 051,00zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-12-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-20 14:43:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-20 14:43:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-12-21 10:59:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14782 raz(y) |
Protokół
Akapit nr 1 - brak tytułu
z zakresu pomocy społecznej dotyczących: opieki pozaszkolnej nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego w okresie od maja do grudnia 2011 r. na kwotę 265.420 zł.
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
Tomasz Saczuk
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno- Gospodarczego
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
Bogusław Pabierowski
|
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek komisji
|
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
Tomasz Saczuk
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
Za-ca Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego
Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
Bogusław Pabierowski
|
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek komisji
|
|
|
|
|
|
|
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlicowy Oddział dla Dzieci w wieku 3-5 lat
- Świetlica, Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, klub dla młodzieży Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- Świetlica, klub dla młodzieży Specjalistyczna Placówka Wsparcia Dziennego
- wnioskowana kwota dotacji: 195.780zł
- środki własne: 8.000zł
- całkowity koszt zadania 203.780zł
- propozycja dotacji: 164.307zł
- wnioskowana kwota dotacji: 23.200zł
- środki własne: 5.372,50zł
- inne źródła 2.500zł
- wkład osobowy 2.400zł
- całkowity koszt zadania 33.472,50zł
- propozycja dotacji: 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji: 19.532,80zł
- środki własne: 2.160 zł
- inne źródła: 21.900zł
- wkład osobowy: 4.480zł
- całkowity koszt: 48.072,80zł
- propozycja dotacji 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji: 23.060zł
- środki własne: 2.000zł
- inne źródła: 14.005zł
- wkład osobowy 2.470zł
- całkowity koszt zadania: 41.535zł
- propozycja dotacji: 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji: 19.600zł
- środki własne: 14.480zł
- całkowity koszt zadania 34.080zł
- propozycja dotacji: 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji 17.200zł
- środki własne 5.000zł
- inne źródła 20.916zł
- wkład osobowy 6.400zł
- całkowity koszt zadania 49.516zł
- propozycja dotacji 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji 18.400zł
- inne źródła 8.700zł
- wkład osobowy 1.400zł
- koszt całkowity zadania 28.500zł
- propozycja dotacji 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji: 22.300zł
- środki własne, inne źródła 4 .480zł
- całkowity koszt zadania 26.780zł
- propozycja dotacji: 12.639zł
- wnioskowana kwota dotacji: 21.700zł
- środki własne 4.560zł
- wkład osobowy 200zł
- całkowity koszt zadania 26.780zł
- propozycja dotacji: 12.640zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-04-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-04-29 12:03:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-04-29 12:04:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-04-29 12:04:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 14866 raz(y) |
Protokół
Akapit nr 1 - brak tytułu
z zakresu pomocy społecznej od 2011 r.
w Zielonej Górze z dnia 18 marca 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej dotyczących „Zapewnienia opieki
i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego” ustalono następujący skład komisji:
Magdalena Witkowska
|
Kierownik Działu Opiekuńczo - Wychowawczego MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
|
Tomasz Saczuk
|
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej – członek Komisji
|
Marzena Radaczyńska
|
Inspektor Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
|
Aneta Derlatka
|
Pracownik socjalny Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
|
Magdalena Witkowska
|
Kierownik Działu Opiekuńczo - Wychowawczego MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Henryk Boratyński
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
|
Marzena Radaczyńska
|
Inspektor Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
|
Aneta Derlatka
|
Pracownik socjalny Dział Opiekuńczo – Wychowawczy – członek Komisji
|
z zakresu pomocy społecznej w zakresie zapewnienia opieki i wychowania w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mieczysław Jerulank |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mieczysław Jerulank |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-03-25 10:26:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-03-25 10:26:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-03-25 10:26:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12963 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w okresie od stycznia do kwietnia 2011 r. w przedmiocie: opieka pozaszkolna nad dziećmi – prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych wsparcia dziennego
Akapit nr 1 - brak tytułu
z zakresu pomocy społecznej w 2011 r.
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Bogusław Pabierowski
|
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
|
Henryk Boratyński
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
Tomasz Saczuk
|
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
|
|
|
Barbara Daszuta
Bogusław Pabierowski
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
|
Katarzyna Zierek
|
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
|
|
- wnioskowana kwota dotacji: 105.235zł
- środki własne: 25.929zł
- całkowity koszt zadania 131.155zł
- propozycja dotacji: 86.261,50zł
- wnioskowana kwota dotacji: 10.000zł
- środki własne: 800zł inne źródła 2.300zł
- całkowity koszt zadania 13.100zł
- propozycja dotacji: 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji: 7.335zł
- środki własne: 10.195 zł
- całkowity koszt: 17.530 zł
- propozycja dotacji 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji: 19.010zł
- środki własne: 1.480zł inne źródła 4.230zł
- całkowity koszt zadania: 24.720zł
- propozycja dotacji: 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji: 7.953,33zł
- środki własne: 8.500zł
- całkowity koszt zadania 17,040zł
- propozycja dotacji: 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji 8.666zł
- środki własne 1.000zł inne źródła 17.465zł
- całkowity koszt zadania 27.131zł
- propozycja dotacji 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji 19.216,52zł
- koszt całkowity zadania 21.416,52zł
- udział własny 2.200zł
- propozycja dotacji 6.635,50zł
- wnioskowana kwota dotacji: 15.100zł
- środki własne 3.400zł
- całkowity koszt zadania 18.500zł
- propozycja dotacji: 6.635,50zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-12 14:33:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-12 14:33:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-01-14 08:47:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11588 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w 2011 r. w przedmiocie: 1. Pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków, kwota dotacji 2. Opieka stacjonarna dla ofiar przemocy w rodzinie, kwota dotacji 3. Pomoc rzeczowa (wydawanie odzieży, żywności), kwota dotacji 4. Centrum Wolontariatu, kwota dotacji 5. Objęcie oddziaływaniem korekcyjno – edukacyjnym sprawców przemocy
Akapit nr 1 - brak tytułu
w Zielonej Górze z dnia 3 stycznia 2011r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2010r. ustalono następujący skład komisji:
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Bogusław Pabierowki
|
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
|
Henryk Boratyński
Katarzyna Zierek
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
Tomasz Saczuk
|
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej – członek Komisji
|
|
|
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
Bogusław Pabierowki
|
Przewodniczący Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
|
Katarzyna Zierek
|
po. Kierownik Działu Świadczeń i Analiz MOPS – członek Komisji
|
- wnioskowana kwota dotacji: 365.000zł
- środki własne: 99.500zł
- całkowity koszt realizacji zadania: 464.500zł
- propozycja dotacji: 356.970zł
- wnioskowana kwota dotacji: 200.112zł
- środki własne 231.508zł
- całkowity koszt realizacji zadania 431.620zł
- propozycja dotacji: 197.619zł
38 osób x 5,12 zł x 22 dni x 12 mies. = 51.363,84zł
Łącznie posiłki dwudaniowe: 197.530,08zł. Na dzień 05.01.2011r. o obiady w stołówce PKPS zgłosiła się większa liczba osób niż przewidziana w konkursie, zatem pozostałą kwotę 88,92zł przeznacza się na opłacenie posiłków dla osób, które zgłoszą się w ramach interwencji.
- wnioskowana kwota dotacji: 198.000zł
- środki własne 22.000zł
- całkowity koszt zadania 220.000zł
- propozycja dotacji: 198.000zł
- wnioskowana kwota dotacji: 15.000zł.
- środki własne: 113.456zł., z innych źródeł 25.000zł
- całkowity koszt zadania: 153.456zł
- propozycja dotacji 11.250 zł
- wnioskowana kwota dotacji: 5.000zł.
- środki własne 9.100zł
- całkowity koszt realizacji zadania 14.100zł
- propozycja dotacji: 3.750zł
- wnioskowana kwota dotacji: 46.000zł.
- środki własne: 39.400zł.
- całkowity koszt realizacji zadania: 85.400zł.
- propozycja dotacji 46.000zł
- całkowity koszt zadania 46.500zł
- środki własne 1.500zł
- wnioskowania kwota dotacji 45.000 zł
- propozycja dotacji 45.000 zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Barbara Daszuta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Daszuta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-12 14:30:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Saczuk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-12 14:31:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Saczuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-01-14 08:47:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9597 raz(y) |
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w 2010 r. w przedmiocie pomoc żywnościowa – wydawanie gorących posiłków
Akapit nr 1 - brak tytułu
z zakresu pomocy społecznej w 2010 r.
w Zielonej Górze z dnia 22 grudnia 2009 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniującego oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej w 2010 r. ustalono następujący skład komisji:
1. 1.
|
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
2. 2.
|
Eleonora Szymkowiak
|
Przewodnicząca Komisji Rodziny Rady Miasta – członek Komisji
|
3. 3
|
Henryk Boratyński
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
|
4.
|
Tomasz Saczuk
|
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
|
|
|
|
4. 1.
|
Barbara Daszuta
|
Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MOPS – Przewodnicząca Komisji
|
5. 3
|
Henryk Boratyński
|
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego MOPS – członek Komisji
|
4.
|
Tomasz Saczuk
|
Specjalista do spraw Aktywizacji Zawodowej– członek Komisji
|
|
|
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mieczysław Jerulank |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-09-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mieczysław Jerulank |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-09-30 10:01:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agata Rogalska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-09-30 10:01:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agata Rogalska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-09-30 10:01:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9195 raz(y) |